مایندز یک فروشگاه اینترنتی است که تمام مراحل خرید به صورت غیر حضوری و آنلاین انجام میگردد و امکان فروش حضوری وجود ندارد.
بله شما میتوانید با یک تماس تلفنی با مایندز و ارائه اطلاعات مورد نیاز، سفارش خود را ثبت و هزینه سفارش را به صورت کار به کارت به شماره حساب اعلام شده واریز نمایید.
هزینه ارسال سفارش برای تمامی محصولات به صورت کاملا رایگان و هیچ هزینهای از خریدار دریافت نمیشود.
هدف از راه اندازی فروشگاه مایندز ایجاد زمینهای برای دسترسی سریع و آسان به برترین برندهای کفش دنیاست. مایندز واردکننده مستقیم کتانیهای اورجینال بوده که برای تائید صحت آن تمامی کالاها با مشخصات دقیق و کد بین¬المللی در وبسایت ارائه شدهاند. شما مستوانید با جستجو کد بین¬المللی هر کالا نسبت به اصل و اورجینال بودن آن اطمینان حاصل کنید.
ضمانت اورجینال بودن محصولات بدین معناست که تمام کالاهای موجود در مایندزاصل بوده و کپی یا های کپی نمیباشند. اگر محصولی را از مایندز خریداری نمودید و با مراجعه به فروشگاههای معتبر یا بررسی کد بین¬المللی متوجه شدید که محصول خریداری شده اصل نیست با پشتیبانی مایندز تماس بگیرید. پس از بررسیهای لازم، کفش مورد نظر از شما پس گرفته شده و معادل ۱۰ برابر هزینه پرداخت شده را با تمام خسارت وارده جبران مینماید. همچنین خریدار میتواند ازطریق مراجع قانونی ذیربط نسبت به حقوق قانونی خود اقدام نماید.
با توجه به متفاوت بودن سایزبندی کفشها در برندهای مختلف تجاری، توصیه میشود برای خرید کفش ابتدا با توجه به راهنمای تعیین سایز پا ارائه شده در وبسایت، سایز مناسب پای خود را پیدا کنید. شما میتوانید برای انجام این کار با کارشناسان ما نیز در ارتباط باشید.
اگر در تعیین سایز پا دچار اشتباه شدید، اصلا نگران نباشید. فروشگاه مایندز به راحتی امکان تعویض کفش را برای شما فراهم میکند. به خاطر داشته باشید که درخواست تعویض سایز تنها در صورتی پذیرفته میشود که کفش فقط تست شده و در وضعیت اولیه، نو، تمیز و سالم باشد. برای این منظور فقط کافیست با بخش پشتیبانی تماس گرفته تا در صورت موجود بودن سایز مورد نظر، شما را برای طی مراحل تعویض کالا راهنمایی کنند.
از آنجایی که رضایتمندی و آسودگی خاطر مشتری برای ما در الویت است، مایندز مدت زمان استرداد کالاها را ۷ روز در نظر گرفته است.
اگر کالای خریداری شده ایراد داشته و یا اگر از نظر مشخصات یا ظاهر با اطلاعات وب سایت مغایرتی وجود داشت باید ظرف مدت ۱۲ ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش سایت مایندز از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود. اگر ایراد، مغایرت یا آسیبدیدگی توسط کارشناسان مایندز تایید شود، کالا تعویض و یا بازگردانده و وجه کالای مرجوعی به حساب مشتری واریز خواهد شد.
وارد سایت مایندز شوید.
روی گزینه سفارش های من کلیک کنید.
در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید.
میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.
شما میتوانید در بازه زمانی 10الی 20 با شمارههای 09109246472 - 09100918385 تماس گرفته و سوالات خود را با بخش پشتیبانی در میان گذاشته و راهنماییهای لازم را دریافت کنید.