آرامش خاطر مشتریان از خرید خود از مهمترین اولویتهای فروشگاه اینترنتی مایندز میباشد. در همین راستا تمام تلاش خود را بکار گرفته تا اطلاعات دقیقی از محصولات در سایت قرار داده شود تا مشتریان بتوانند با آگاهی کامل خرید خود را انجام دهند. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید نیاز به بازگشت و تعویض کالای خریداری شده داشته باشند که در این راستا مایندز 7 روز جهت عودت و تعویض کالا در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.
چنانچه قصد استفاده از این سرویس را دارید، در حداقل زمان ممکن پس از دریافت کالا واحد پشتیبانی مایندز را مطلع سازید تا این روال بدون هیچ گونه مشکلی، برای شما انجام شود.
مناسب نبودن سایز محصول دریافتی، عدم مطابقت محصول سفارش داده شده با محصول دریافتی ، وجود نقص و ایراد در کالای خریداری شده.
مشتریان عزیز در صورتی که قصد بازگشت و یا تعویض کالایی را دارید پیش از هر اقدامی حتما با واحد خدمات پس از فروش این مورد را در میان بگذارید و از ارسال کالا بدون هماهنگی کالا اکیدا خودداری فرمایید.
توجه: وجود مغایرت و یا نقص در کالا، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش مایندز اطلاع داده شود.
در زمان ارسال کالای خریداری شده، مطمئن شوید که کالا را در بسته بندی خود (همان گونه که دریافت کرده اید)، بسته بندی نموده و سپس ارسال فرمایید.
در تمامی کالاها اتیکت کالا باید سالم باشد. در صورت جدا شدن و یا مخدوش شدن تگها کالای خریداری شده به هیچ عنوان قابل استرداد نمیباشد.
ایراد ظاهری در کالا بوجود نیامده باشد و در حالت نو و آکبند باقی مانده باشد.
کفش در خارج از منزل پوشیده نشده باشد و زیره و داخل کفش تمیز و سالم باشد همچنین روی کفش آثار خط خوردگی و تاشدگی نباشد و داخل آن بوی تازگی دهد.
کلیه موارد فوق باید به تایید کارشناس کنترل کیفیت و سلامت کالا در فروشگاه مایندز برسد و در صورت تایید کالا قابلیت بازگشت و یا تعویض را خواهد داشت.
بعد از دریافت کالا توسط مایندز، کارشناسان کالای ارسالی را مورد بررسی قرار داده و در صورت داشتن شرایط لازم در اولین فرصت ممکن با مشتری هماهنگی های آتی را انجام می دهند.